De toekomst verandert onder onze handen. Over tien jaar doen we allemaal iets anders dan nu. Wie dat een aantrekkelijke gedachte vindt, past bij Omnia Wonen.

Omnia Wonen, dat zijn volkshuisvesters. Wij zorgen voor passende en betaalbare woningen voor mensen die dat echt nodig hebben. Onze mensen zijn stuk voor stuk experts in hun vak die zich met veel plezier blijven ontwikkelen. Dat geldt voor de woonadviseurs en projectbegeleiders maar ook voor de controller of directiesecretaresse. En we zijn er allemaal op gericht om de uitdagingen waarvoor Omnia Wonen als corporatie staat te realiseren. Nu en in de toekomst.

Wie zin heeft om een bijdrage te leveren aan volkshuisvesten op en om de Veluwe moet echt eens komen praten. Wij hebben non-stop interesse in goede nieuwe medewerkers.

Bij Omnia Wonen is de vacature ontstaan van een

Medewerker Crediteurenadministratie (36 uur per week)

Je wordt wakker door de wekker…

Je kruipt frist gedoucht met een kop koffie thuis achter de laptop of je gaat gezellig naar het kantoor in Harderwijk. Waar je werkt laat je vooral afhangen van het type werk dat voor die dag op de planning staat.

Deze ochtend staat in het teken van het inboeken van de facturen zodat deze de organisatie in kunnen voor het proces. De facturen komen binnen in de gezamenlijke mailbox en worden zo ingelezen in ons primair systeem. Daarbij controleer je ondermeer of de inkomende facturen juist zijn geboekt en ook rekenkundig kloppen. Welke route ze moeten lopen en ook doorlopen. Een behoorlijke opdracht, maar ook een heel belangrijke! Zo kom je er als organisatie achter of alles op de juiste wijze wordt vastgelegd. Gebeurt dat niet? Dan zijn de cijfers minder betrouwbaar. Je begrijpt de belangrijkheid van de klus en bent secuur aan het werk. Hier en daar is een factuur verkeerd geboekt, maar het gros is in orde. Dat is fijn!

Vandaag is er het tweewekelijkse MT-overleg geweest. En als transparante organisatie volgt er dan altijd een terugkoppeling, waarin wordt verteld wat er is besproken. Omdat we onderlinge contacten belangrijk vinden vindt deze terugkoppeling face-to-face plaats. Maar dankzij de prima infrastructuur op IT-gebied kun je dit ook eenvoudig volgen via de laptop. Fijn om te weten wat er allemaal speelt. En om je collega’s te zien, natuurlijk.

Na de lunch ga je aan de slag met de onderhoudsfacturen en controleer je de juiste boekingen op BTW. Deze klus vraagt jouw volle aandacht, daarom zoek je een stiltewerkplek zodat je geconcentreerd kunt werken. Daarna ga je leverancierskaarten opschonen en de processen beschrijven met betrekking tot de procuratie binnen Omnia. Ook hier ben je weer heel precies, want een klein tikfoutje kan grote gevolgen hebben. Maar heel fijn dat je zo scherp bent!

Aan het einde van de dag werk je je e-mails bij (voor zover je dat tussendoor niet al hebt gedaan). En je zet vast wat dingen klaar voor de rapportage die je morgenochtend gaat draaien. Fijn om dan direct aan de slag te kunnen!

Een greep uit de taken

  • Draagt zorg voor het tijdig en betrouwbaar voeren van de crediteurenadministratie.
  • Draagt zorg voor het verwerken van dagafschriften.
  • Draagt zorg voor het effectief en efficiënt boeken en routeren van (digitale) crediteurenfacturen.
  • Bewaakt wettelijke vereisten gerelateerd aan crediteurenadministratie, zoals formele factuurvereisten, de Wet Ketenaansprakelijkheid, de Werkkostenregeling en omzetbelasting.
  • Bewaakt de tijdigheid van crediteurenbetalingen.
  • Draagt zorg voor het juist, tijdig en volledig registreren van vastgoed in ontwikkeling.
  • Zorgt voor aanpassingen in bestaande (vastgoed)administratie onder andere als gevolg van veranderingen in energielabel.
  • Ondersteunt bij de totstandkoming van periodieke en adhoc rapportages.

De belangrijkste vereisten

  • Opleiding: MBO+ Richting: bedrijfsadministratie.
  • Aanvullende kennis op het gebied van crediteurenadministratie.
  • 0-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.

Ons aanbod

Solliciteren

Stuur je motivatiebrief en CV voor 23 juni a.s. naar sollicitaties@omniawonen.nl ter attentie van
Ellen Jwair-de Vries, HRM Adviseur. Voor inhoudelijke vragen kan je contact opnemen

met Frank Ebink, Manager Bedrijfsvoering op telefoonnummer 0341-278723.

De sollicitatieprocedure bestaat in principe uit drie gesprekken, waarbij het laatste gesprek het arbeidsvoorwaardengesprek betreft.

Een positieve verklaring omtrent gedrag (VOG) is vereist bij indiensttreding.